مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-28اقتصادي

خیابان های زنجان ظرفیت افزایش خودرو را ندارد 


روزانه 50 خودرو در زنجان پلاک گذاری می شود اما خیابان ها برای افزایش بار ترافیک مناسب نیست.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور مرادلو ظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر زنجان اظهار کرد: در هفته جاری شاهد اتفاقی برای اعمال محدودیت ترافیک در هسته مرکزی شهر زنجان بودیم که متاسفانه بعد از 2 روز تعلیق شد.

وی با طرح این سئوال که اگر محدودیت ترافیک غیرکارشناسی بوده، چرا اعمال و بعد 2 روز تعلیق شد، ابراز کرد: تاکنون فکر اساسی برای حل مشکل ترافیک شهر نشده و باید طرح اساسی برای چالش عبور و مرور و گره های ترافیکی ارائه شود.

عضو شورای شهر زنجان به افزایش روزافزون خودروها اشاره کرد و گفت: بر اساس گفته پلیس روزانه 50 و در ماه 150 خودرو در زنجان پلاک گذاری می شود و کوچه ها مملو از ماشین است و خیابان ها برای بار ترافیک مناسب نیست.

وی به ارائه برنامه های ابتکاری و یا استفاده از تجربه سایر استان ها در حل مشکل ترافیک تأکید کرد و افزود: در حال حاضر چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند نبوده و ترددها قابل کنترل نیست درحالی که تردد شهروندان باید مدیریت شود.

مرادلو با بیان اینکه پلیس در مسئله اعمال محدودیت ترافیک هسته مرکزی شهر تنها ماند، تصریح کرد: این درست نیست که طرحی تصویب شود و دو روز بعد به خاطر اعتراض لغو شود که اگر اینگونه عمل کنیم تا سال ها نخواهیم توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های زنجان ظرفیت افزایش خودرو را ندارد 

خیابان های زنجان ظرفیت افزایش خودرو را ندارد